22/05/2007

SMS HARI GURU

Semoga Allah menyinari duniamu guru dan mengiringi setiap langkahmu ke arah jalan yang diredhai. Selamat Hari Guru daripada Wan Mohd Hafifi (STPM 2006)

Selamat Hari Guru buat semua guru di SMK Putra, semoga terus berjuang dalam mendidik anak-anak bangsa. terima kasih atas jasa baik cikgu mengajar saya dan kawan-kawan. Guru Penjana Modal Insan Gemilang. Mariana (6A2 2006)

Semoga cerdikmu secerdik Aisyah, cantikmu secantik Ainul Mardhiah, pengorbananmu setinggi Sumaiyyah, ikhlasmu seikhlas Rabiatul Adawiah dan semoga tempatmu di syurga al-Jannah. Happy Teacher's Day (pelajar 6A2 2004)

Before the 16th May,
before the battery dies,
before the operators get busy,
before the sms get jam,
let me the first to wish you,
HAPPY TEACHER'S DAY, may god bless you! (Exstudent STPM 2005)

Selamat Hari Guru. Guru, jasamu tak ternilai dengan ungkapan kata-kata, selaut penghargaan buatmu atas segala pengorbananmu selama ini. Kudoakan moga hari-hari yang kau lalui diberkati-Nya. TERIMA KASIH CIKGU, daripada Siti Azuani Aida (6A2 2006)

SELAMAT HARI GURU, semoga terus sukses dalam mendidik anak bangsa dan dipanjang umur. Daripada Saifu Nizam, STPM 2004)

Selamat Hari Guru, halalkan segala jasa yang telah cikgu curahkan,terima kasih atas segalanya. Semoga Allah membalas jasa cikgu dan sentiasa dirahmati Allah (Thah 6 Atas 2006)

Selamat Hari Guru, terima kasih atas pengorbanan kalian mendidikku. selamat maju jaya, daripada Reduan 6A1 2006.

Cikgu, selamat hari guru. Terima kasih kerana mengajar saya sehingga saya berjaya ke peringkat ini. Jasa kalian tidak akan saya lupakan. Daripada, Mohd Hafizam, UPSI - 6A1 2005.

Selamat Hari Guru. saya tetap ingat cikgu semua walaupun tidak berhubung. Sampaikan salam kepada semua guru yang mengajar 6A2 2004, walau jauh tetap kukenang daripada Faizal, STPM 2004.

Sesuatu yang btersirat lagi tersurat, jauh di sudut hati, bukan benci tapi rindu. Semoga kehadiran mesej ini memberi seribu erti. Bukan menyepi tapi tetap mengingati. Selamat Hari Guru. Semoga keikhlasan terus bersama cikgu. daripada Along Hanafizar, STPM 2005

Selamat Hari Guru, jasa cikgu teramat bermakna buat saya, daripada Afenana STPM 2006.

Selamat Hari Guru daripada Norillenna, UiTM (STPM 2004)

Selamat Hari Guru, tingkatkan prestasi dan kekalkan kualiti. Terima kasih atas segala ilmu yang dicurahkan. Saya sayang cikgu. Moga dikurniakan kesihatan yang baik untuk terus mendidik dan mencurahkan ilmu kepada anak-anak Darau. daripada Ruziani Rujunaidi, Kolej Kejururawatan (6 Atas 2005)

Selamat Hari Guru, semoga cikgu bahagia sokmo, from Farhana, exstudent 6A1 2006

We cant't spell SUCCESS without you. Happy Teachers Day, from SABA

Selamat Hari Guru khas buat guru-guru yang tercinta. Guru Penjana Modal Insan Gemilang, terima kasih cikgu, daripada Sabariah Ismail STPM 2004.

"Ya Allah, Kau hadiahkanlah cinta dan kasih sayang-Mu demi memelihara kesejahteraan dan kebaikan insan ini kerana kutahu hanya-Mu yang Allahyang mampu menjaga dirinya lebih baik daripadaku. Selamat Hari Guru daripada Azliza, STPM 2004 (6A1)

Selamat Hari Guru buat cikgu tersayang, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Amin. Daripada Nurul Liyana Fauzi (STPM 2005)

Selamat Hari Guru buat cikgu-cikgu STPM SMK Puta. Jasa cikgu akan saya kenang sampai bila-bila. Daripada AFEWA, Kolej Kejururawatan Kuantan.

Selamat Hari Guru daripada Napisah Abd Kadir (6A2, 2006)

Budimu guru tetap kuingati, Selamat Hari Guru daripada Nik Zulkifli, 6A2 2004 (UKM)

Selamat Hari Guru, maaf atas segala kesilapan yang telah saya lakukan. terima kasih cikgu atas semua ilmu yang cikgu curahkan, daripada Nik Ruziani, 6A1, 2006

Selamat Hari Guru, terima kasih kerana menjadikan saya seorang yang berguna. Tanpa cikgu, mungkin impian saya hanya tinggal impian. jasamu akan kukenang sampai bila-bila, daripada LEHA, STPM 2006.

No comments: